tirsdag den 21. april 2009

Hundepasning

Et af de store problemer, når man har flere hunde, er at finde pasning til dem, når man ikke er hjemme. Indtil videre er Anti kun blevet passet af min mor og min søster, men da vi skulle til barnedåb søndag var vi nødt til at finde en anden løsning. Min mor skulle nemlig med og min søster skulle passe Luna (min mors buhund).

Vi valgte at tage en chance og spørge Walthers familie om de turde passe Anti. De kender hende godt fra vores ugentlig ture i svømmehallen og Anti er meget glad for og tryg ved pigerne. De sagde heldigvis ja, så efter udstillingen lørdag, fik Anti lov til at blive i Hedensted. Jeg var meget spændt på, hvordan hun ville opføre sig overfor pigernes veninder, men det var heldigvis gået godt. Anti havde i det hele taget opført sig ordentligt, så nu har vi endnu et sted, hvor vi kan få hende passet :-)

Chavez blev passet af den familie, der havde ham udstationeret sidste sommer. De savner ham indimellem, så de havde ham både i påsken og så også den her weekend. Han er glad for at være der, så det er dejligt, at vi kan få ham passet så tæt på hvor vi bor.

Med hundene afleveret kunne vi slappe af og nyde turen til og fra Skævinge og festen i forbindelse med Louise´s dåb. Vi har desværre ikke haft mulighed for at køre derover og se Louise siden hun blev født, men har heldigvis fået billeder af hende ind imellem. Nu fik vi mødt hende og bortset fra tiden i kirken, så var hun glad og smilende hele dagen. Forhåbentlig kan vi finde nogle dage i løbet af sommeren, hvor vi kan køre til Nordsjælland, så hun lærer os at kende.

Ingen kommentarer: