tirsdag den 28. april 2009

Er der nogen derude?

Jeg får flere og flere tilbagemeldinger fra venner, der læser med i bloggen.
Det er dejligt at vide, at der faktisk er nogen, der interesserer sig for hvad vi går og laver :-)

Jeg har aldrig taget mig sammen til at lave en gæstebog på hjemmesiden (og hvem pokker gider også gå ind på hjemmesiden, når der aldrig sker noget derinde.........), men jeg er jo forfærdelig nysgerrig, så jeg kunne jo vældig godt tænke mig at vide lidt om, hvor mange der læser med.
Det gør ingen forskel på hvad jeg skriver, for bloggen fungerer også som en slags dagbog for mig. Jeg bruger den til at huske, hvad jeg har lavet hvornår. Jeg er jo desværre i den alder, hvor hukommelsesdelen i min hjerne mener, at den har ret til at gå på nedsat arbejdstid........

Jeg har forsøgt at sætte bloggen op, så det er muligt at skrive en kommentar uden at oprette en konto. Man skal bare trykke på "Kommentarer" og vælge enten Navn/URL eller Anonym. Så får man mulighed for at skrive en tekst.

Kunne I ikke tænke jer at skrive en kommentar til mig, så jeg ved, at det virker?

3 kommentarer:

Susanne Pedersen sagde ...

Det virker helt fint når jeg selv skriver kommentarer, men det kan jo være jeg får specialbehandling. De der IT folk skal jo hjælpes ind imellem.........

Anonym sagde ...

Jamen jeg vil da også gerne vide om det virker. Kan du læse hvad jeg skriver?

Hilsen Sanne

Susanne Pedersen sagde ...

Det virker fint :-)

Jeg har fået massevis af svar på min opfordring. Altså via mail og fra hundeførere på træningspladsen.
Så der er andre læsere end mig selv :-)