mandag den 31. august 2009

DM Resultater

Nu har kreds 6 offentliggjort alle DM resultater og det viser sig heldigvis, at både Arne og jeg har hørt forkert til præmieoverrækkelsen.
Vi blev rigtig nok nummer 12 ud af 17 (der var åbenbart en hund, der ikke dukkede op, for der var 18 i kataloget). På den første bane var der hele 5 hunde, der havde 87 point. Deribland mig og Anti. Så vi kan kun være blevet trukket for at lave en øvelse om og så 3 gange sløv reaktion og en enkelt skævsidning eller et point i helhedsindtryk.

På den anden bane fik vi 92 point, så der er nok også blevet trukket for sløv reaktion et par gange, og så hund ude af position, da Anti stod stille og kiggede efter Arne og Biloxi.
Uheldigvis for os, så klarede de andre med 87 point sig væsentlig bedre på bane to, og derfor rykkede vi nogle pladser ned.
Jeg er enormt glad for, at Kreds 6 har valgt at offentliggøre resultaterne, så deltagerne har mulighed for at regne ud, hvad der gik galt og hvor det skete. Det er en stor hjælp til det videre arbejde for os. Nu har jeg fået blod på tanden til at arbejde videre med Anti i ekspertklassen og forsøge at opnå de magiske 95 point til 3 konkurrencer. Jeg var ellers begyndt at gå og tænke på om vi skulle lægge rallyen lidt på hylden og koncentrere os om LP3 i stedet for, men med resultaterne 87 og 92 point, så er der jo ikke voldsomt langt igen, og jeg ved, at Anti kan gøre det meget bedre.

Ingen kommentarer: