tirsdag den 11. august 2009

Engelsk hotel

For godt et år siden tilbragte jeg 12 dage på et hotel i Hungerford (i England). Jeg overlevede og fik også noget at spise hver dag, men pyh, hvor er det kedeligt at bo alene på et hotel. Det gjorde det ikke bedre, at de ansatte på hotellet virkede enormt ligeglade med deres job og opførte sig som om jeg var til besvær, når jeg hver eneste dag var nødt til at bede om internet adgang om aftenen. Hungerford er ikke særlig stor, så jeg fik ret hurtigt gået ture nok til at have set hele byen og noget skulle jeg jo lave, så den stod på surfing og arbejde om aftenen.

Da jeg blev nødt til at tage herover igen, sørgede jeg for at komme til at bo på et andet hotel, som mine kolleger har rost i høje toner. Og jeg skal da lige love for, at der er forskel. Det hotel jeg bor på nu, er ældre end det andet, men det er gennemrenoveret med synlige hanebjælker og ovenlysvinduer overalt. Her er massevis af sjove vinkler, men det giver bare ekstra hygge at værelserne ikke er firkantede :-)
Her er frit internet, men det er ikke helt så nødvendigt som sidste år, for det er faktisk vældig hyggeligt at sidde i restauranten eller ude i gårdhaven. Personalet på hotellet er helt fantastisk. De forstår at hygge om deres gæster og få os til at føle os velkommen. Faktisk er de så gode at jeg kun behøvede at gå ned i restauranten med fugtigt hår en enkelt gang før der lå en føntørrer på værelset :-) Det kan godt være, at det var en fejl, at den ikke var der den første dag, men det virker på mig :-)

Nu håber jeg bare, at jeg får noget ud af det kursus jeg er på i løbet af dagen, så ADP også får noget ud af at have sendt mig herover.

Ingen kommentarer: