fredag den 19. juni 2009

Hundens dag

De seneste 3 år har DKK afholdt Hundens Dag i Tivoli Friheden i Århus.
Her har der været en chance for at mødes med en masse andre hundeejere og se mange forskellige racer. DKK forsøger hvert år at samle så mange racer som muligt, men det er desværre ikke rigtig slået igennem. Der har i hvert fald ikke været så mange spidshunde, og selv antalsmæssigt store racer har manglet i raceparaden.

Vi har været med i paraden sammen med Anti alle 3 år, så jeg er lidt ked af, at vi ikke kan repræsentere den sorte buhund i år. Alle tre år har der også været beige buhunde med i paraden, men i år har jeg slet ikke hørt om nogen, der vil deltage.
Nu har jeg kun kontakt med en lille brøkdel af de danske buhundeejere :-), så jeg håber, at der er nogen, som jeg ikke har snakket med, der har planer om at repræsentere vores race.

Det er begrænset, hvad DKK arrangerer for helt almindelige hundeejere, der ikke interesserer sig for udstilling og konkurrencer, så jeg synes, det er synd, at der ikke er flere, der støtter op om projektet :-(

Ingen kommentarer: