mandag den 30. marts 2009

En pludselig indskydelse

De seneste dages spekulationer omkring Chavez fik mig til at tage en hurtig beslutning i går.
Jeg vil en tur til Norge for at udstille Chavez. Der kommer en udstilling i maj måned i Kristiansand og der tager vi op. Jeg har bestilt færgebillet og meldt Chavez til udstillingen. Så håber jeg bare, at jeg kan finde et sted at overnatte. Hvis jeg ikke finder andet, så må jeg jo lægge en madras i bilen.

Hvis det går godt, så kan vi komme hjem med en Norsk og Nordisk Champion. Men det skal selvfølgelig nok passe, at alle Norges flotteste buhunde bliver meldt til udstillingen, så vi kommer hjem uden noget som helst. Jeg vil bare gerne gøre forsøget, så jeg ikke går og ærgrer mig over det den dag Chavez bliver kastreret og vi ikke længere har muligheden.
Om ikke andet så får vi da oplevet foråret i Norge og kommer lidt hjemmefra, og det kan jeg godt bruge lige nu.

Ingen kommentarer: