mandag den 16. marts 2009

Afsløret som kriminel

Om ca. 2 måneder kunne jeg have fejret, at jeg havde haft kørekort i 20 år uden at få en bøde. Ikke engang en enkelt parkeringsbøde er det blevet til i de mange år, jeg har kørt bil.

Men selvfølgelig skulle færdselspolitiet lige placeret en af deres dumme fotobiler på en parkeringsplads ved Grejsdalens Hotel (eller er det en kro?).
Jeg synes ellers selv jeg er super god til at opdage varebiler med hvide plader, der holder på mærkelige steder. Men når de vælger at bruge en sort varebil og parkerer den på en helt almindelig parkeringsplads, så fatter selv jeg ikke mistanke. Så jeg blev blitzet på vej hjem fra arbejde i dag. Lige så snart jeg så glimtet, var jeg klar over det, så jeg kiggede på speedometeret og den var god nok. Nålen var lige omkring de 60....... Jeg tjekkede, hvad fartmålerne sagde på vejen hjem (jeg kører forbi 2 af dem) og jeg vil tro, at jeg er blevet målt til 57 km/t, hvor jeg måtte køre 50......ups......

Da jeg nåede hjem til Gammelby, kunne jeg se, at de også havde deres orange varebil ude for at tjene penge. Den holdt det sædvanlige sted, hvor jeg lægger mærke til den på lang afstand. Fremover lægger jeg nok også mærke til varebiler i Grejsdalen :-)

Ingen kommentarer: