onsdag den 25. marts 2009

Flere Rally hunde

Det vælter ind med emails i øjeblikket efter jeg har annonceret, at jeg starter et nyt rally-hold i næste uge. Jeg var ellers (som sædvanlig) nervøs for om der overhovedet ville komme nogen.
Det havde jeg ingen grund til. Allerede nu er holdet fyldt op, så hvis der kommer flere, skal jeg have fundet en hjælper, hvis jeg skal undgå at afvise nogen. Luksusproblem :-)
Det bliver så mit tredie rally-hold og jeg har også annonceret, at vi skal træne LP1 i en time om ugen ude i DcH, så nu er mine hverdagsaftener sådan set besat frem til efteråret.
Det er godt, at Arne også er begyndt at gå til træning. Sidste gang han og Anti skulle til Agility, tog han afsted ved 18-tiden (for at have god tid til at lufte Anti) og kom hjem ved 22-tiden (fordi de lige skulle have kaffe og kage efter træningen). Så jeg har da i hvert fald ikke dårlig samvittighed overfor ham, hvis jeg tilbringer mange timer i klubben :-)

Gid det var lige så nemt at finde købere til sorte Buhundehvalpe, som det er at finde nye Rally-hunde. Vi har fået nogen henvendelser og har da også skrevet nogen op, som har besluttet sig for at få en Anti-Joren hvalp, men vi kunne godt lige bruge en enkelt mere på listen (nej Arne, vi skal ikke have 10 skrevet op for at lave kuldet).
Det er selvfølgelig svært at spå om, hvor mange hvalpe, der kommer denne gang, så vi kan ikke regne med, at det lige passer med antallet af købere, men med alle de skræk-historier jeg hører om 7-8 måneder gamle hvalpe, der ikke kan sælges (ikke buhunde heldigvis), så bliver man jo nervøs.
Personligt ville jeg ikke have så meget imod, at vi "brændte inde" med en sød lille Anti-klon, men nu læser Arne jo min blog ind imellem, så det skal jeg nok ikke skrive for meget om her .........

Ingen kommentarer: