søndag den 6. juli 2008

Manglende indlæg...

Det går ned ad bakke for min (og hundenes) blog. Jeg konstaterede lige, at jeg havde skrevet 13 indlæg i april, 10 i maj og kun 6 i juni. Desværre bliver det nok ikke i juli jeg får vendt udviklingen. Først og fremmest fordi der ikke sker noget som helst hunde-relevant i juli. Der er ingen udstillinger, ingen konkurrencer og ingen træning i DcH Vejle.
En anden grund er, at jeg skal tilbringe 2 uger i England, hvor jeg skal lære et nyt programmeringssprog og udviklingsmiljø at kende. Det bliver meget svært at skulle være væk hjemmefra i 12 dage, men jeg trængte til forandring fra det jeg har arbejdet med i de sidste 11 år. Så da jeg fik chancen for at skifte til en anden afdeling i den samme virksomhed, krævede det ikke meget betænkningstid. Nu håber jeg bare at jeg kan få lært en masse i England, så jeg kan klare mig når jeg kommer hjem til Danmark igen. Jeg er nemlig indtil videre den eneste i Danmark, der skal arbejde med programmering i KCML:-)

Ingen kommentarer: