mandag den 7. juli 2008

Første uge overstået

Nu har jeg været i Hungerford, England, i en uge, og jeg glæder mig rigtig meget til at komme hjem til Gammelby igen. Jeg har lært en masse, og har været meget træt om aftenen, så egentlig er tiden gået hurtigt.
Fredag tog Arne en fridag, så han kunne komme herover i en forlænget weekend. Det var skønt at se ham igen og høre nyt hjemmefra. Jeg er ikke særlig glad for at sidde alene på en restaurant, og Hungerford er ikke specielt stor, så der er meget få spisesteder at vælge imellem.
Lørdag kørte vi en tur med toget til Oxford, som kun er ca. en times kørsel fra Hungerford. Der kunne vi rigtig lege turister sammen med en masse unge studerende fra hele verden. Vi havde en rigtig hyggelig dag og heldigvis regnede det kun når vi kørte i tog eller sad på en restaurant. Jeg har i det hele taget været heldig med at det har været tørvejr hver gang jeg har været udenfor i den forgangne uge.
Desværre kunne Arne ikke blive her og holde mig ved selskab den sidste uge. Allerede først på eftermiddagen søndag var han nødt til at stige på bussen og køre mod lufthavnen. Pyha det var hårdt. Men nu er der da heldigvis kun en 5 dage til jeg også kan tage hjem.

Ingen kommentarer: