søndag den 15. februar 2009

Det lykkedes!!!!!

Der går lige nogle måneder inden det bliver officielt, men i dag fik Chavez sit 5 CACIB (fordelt på 3 lande og opnået i en periode på mere end et år) så han kan fremover tituleres:

DKCH, SCH, INTCH Langhoff´s Chavez Owiesøn.

På dagens udstilling i Fredericia var der kun 4 buhunde, fordelt på 2 champion hanhunde, en mellemklasse tæve og en åben klasse tæve.
Chavez vandt over Gimli, Runa vandt over Gaia og i konkurrencen om Bedst i Racen valgte dommeren at lade Runa vinde over Chavez.
Både Runa og Chavez fik CACIB, og Runa fik også en certifikat, men da hun allerede har 2 og ikke er gammel nok til at blive Champion, kan hun ikke bruge ekstra certifikater til noget.

Nu skal vi helt sikkert have Champagne med til udstillingen i Hårlev. Hvis Chavez ikke bliver klubchampion der, så kan vi altid bruge den til at fejre, at han er blevet Internation Champion:-)

2 kommentarer:

Bjørg sagde ...

Ville bare gratulere med en nyvasket Internasjonal Utstillingschampion!

Varm klem fra Bjørg

Susanne Pedersen sagde ...

Jeg havde hundene med til Rally træning i går efter at de havde været ude på marken og grave efter mus.
Jeg fortalte om Chavez´s nye titel til alle dem jeg mødte. De kiggede meget underligt på ham og spurgte forsigtigt om han havde været lige så beskidt på udstillingen :-)
(De er vant til at jeg praler af at jeg ikke behøver vaske mine hunde :-))